Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Spinningledare

Publicerad 2012-04-02 06:07:11 i Allmänt,

Har fått konstiga idéer, funderar på att söka och bli spinningledare hos Friskis och Svettis. Tränar ju en hem del spinning och tycker det är superskoj, varför då inte prova på att leda också. Var på informationskväll i torsdags, de gick igenom vad det innebär och sedan får man lämna in en ansökan. De skall ha intervjuer den 11 april och sedan mer praktisk uttagning den 22. Funderar helt klart på att söka. Uppsala har en döv spinningledare nu, så varför kan inte Örebro ha en hörselskadad?:-)

Kommentarer

Postat av: Lickan

Publicerad 2012-04-07 16:08:53

Kör på vetja ;)

Postat av: Sarah

Publicerad 2012-04-09 21:19:23

Jag hatar spinning men om du blir ledare då kommer jag gärna på alla dina pass! ;)

Postat av: Heléne

Publicerad 2012-04-11 20:55:34

Var på intervju idag så får se hur det går=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela