Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Vakna på fel sida

Publicerad 2011-11-11 17:21:53 i Allmänt,

Idag känns det som att jag vaknat på fel sida och att allt bara jäklats med mig. Ibland funderar man på om man kan krypa ner och sova en timma, kliva upp igen och sedan vakna på rätt sida:) varför blev då denna dag så dålig? Jo vaknade inatt strax före klockan två och hade sjukt ont i örat, jaha hörselgångsinflamation skoj, nej. Vände och vred mig och det gjorde sjukt ont. Knarkade i mot tabletter och halvslumtade någon timma. Kliva upp köra igång och tvätta kolla och se att vårdcentralen har dropp in, får ta mig dit. Beställer till, finns ingen tolk att tillgå. Iväg ändå och fick en tid i eftermiddag. Hem igen och upptäcker att universitetet mailat, de jävlas med tolkar nu igen, blir bara så less. Iväg till vc i eftermiddags rejäl hörselgångsinflamation, aj. Fick nu lite droppar och hoppas att det ska göra susen. Ja, ja det kan bara bli bättre

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela