Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Jobbintro

Publicerad 2011-05-25 12:43:32 i Allmänt,

Oj, blev nog lite mycket med jobb här framöver sen tror jag.. På mitt jobbschema står det att jag skall börja jobba den 10 juni kl 13. Igår fick jag ett mail att jag skall på olika typer av utbildningar den 7-10 juni. utbildningen slutar sedan på fredagen kl 12, och sedan går jag på mitt pass direkt. Hmm, jag som sagt ja till att jobba på elevkollektivet innan, så blir 9 dagar jobb i sträck och sen till Sthlm på möte och sen några dagar med jobb till. inte så jättebra kanske, men så blir det när jobbet inte har framhörhållning.. Men annars ser jag jättemycket fram mot att börja jobba, skall bli så skoj, få jobbarkompisar, få lön, ja, allt det där..

En till sak som är rolig med utbildningen är att jag skall på teckenspråkskurs, vilket jag inte har något emot i sig, jag tecknar hyfsat, men finns helt klart saker jag kan förbättra, det som är kul är att jag kommer behöva använda tolk för att kunna deltaga på kursen, fårgan är vem som kommer att lära vem?=)

Var nere hos AF idag och ansökte om FM- system, hade förberett mig för en argumentation, men bara att fylla i lite papper och de kunde nästan garantera mig att jag skulle få ett system inom kort, oj, vads midigt det gick.. De är nog glada att någon får jobb idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela