Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tågkaos

Publicerad 2011-06-29 18:59:51 i Allmänt,

Idag är det inget roligt att åka tåg. Kom iväg från stockholm försent, sedan i västerås så får de för sig att vända hela tågsättet och det skall gå tillbaka mot Stockholm istället. Blev att snällt kliva av, vänta och återvänta och nu sitter jag på ersättningsbuss, flyter på ganska bra, men vi skall ju in i Köping och Arboga, så får se när vi ämnar komma fram till Örebro ikväll. Hade räknat med att göra så mycket idag, men den planen funkade inte, ja, ja, hem Kommer jag väl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela