Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Utvecklingssamtal

Publicerad 2011-08-12 18:20:21 i Allmänt,

Har idag haft mitt första utvecklingssamtal på jobbet. Lite nervöst innan, man vet ju aldrig vad som framkommer. Kommer jag få kritik, kommer jag i så fall känna igen mig i den kritik som framkommer osv. men samtalet gick bra. Jag fick möjlighet att berätta vad jag tycker om arbetsplatsen samt de berättade lite vad de tycker om mitt arbete, där det än så länge bara var positiva saker. Så inget att vara nervös inför. Har också skrivit på papper för min nya tjänst som pedagog, inte nöjd med lönen, men annars känns det bra. Kommer vara intensiv nu framöver med utbildningar, pedagogsysslor etc. men samtidigt väldigt, väldigt spännande. Ser fram mot hösten på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela