Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Inför operationen

Publicerad 2011-04-11 12:37:16 i Allmänt,

Hela förmiddagen har tillbringats på USÖ sjukhuset här i Örebro för förberedande undersökningar inför torsdagens operation. Blev att träffa ortopedist (heter det så? En som gör synundersökningar på sjukhuset i alla fall, besök hos läkare, sjuksköterska, narkosläkare osv. Så tog totalt fyra timmar, mycket dötid däremellan, men funkade bra. Stolt över att få beröm att jag är vältränad, hmm vet inte om jag vill kalka mig så vältränad, men hade kanonvärde på blodtryck och allt i alla fall. Problemet nu är att jag tvingas köpa nya glasögon för att använda typ tre månader, får inte använda mina glasögon med prisma, för då kommer operationen att bli ogjord. Så har bokat tid hos optikern imorgon, blir en billig optiker och sen köpa de billigaste glasögon jag kan hitta typ, bara för att ha något. Så på torsdag är det dags, spännande

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela