Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ett till år

Publicerad 2011-04-20 14:04:18 i Allmänt,

I helgen hade UH uppe i Leksand på västanviks folkhögskola, en trevlig tillställning med många goa deltagare, såväl gamla som nya.

Våren hade verkligen kommit till Leksand, var så varmt och fint. Jag gillade dock inte solen denna helg, då det bländade och var otrevligt för mina nyopererade ögon. Fick verkligen perspektiv på hur det är att vara synskadad för någon vecka, nyttigt måste jag säga.

Lördagen bjöds på påverkanstorg med en rad bra diskussioner, kul att lyssna på alla och ta del av deras åsikter och tanker. Söndagen bjöd sedan på beslut, en ras bra beslut och några mindre bra togs. Är bara att gilla läget, alla beslut kan inte gå den väg som man vill, och årsmötet är ju trots allt det högst beslutande organet.

Söndagen bjöd också på val till styrelsen, jag kandiderade till ordförande och fick mig även en motkandidat. Hur valet än hade gått så hade det känts ok för mi ndel måste jag säga. Men jag tog hem segern och kommer nu leda organisationen ytterligare ett år, spännande..


På denna vackra plats hölls vårt möte.. Denn bild är dock tagen somamrtid, men omgivningen är ju den samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela