Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Mitt liv stavas resa

Publicerad 2010-05-24 06:53:52 i Allmänt,

Den sista tiden har det varit hemskt mycket resande, börjar bli lite för mycket nu känner jag och mera kommer det att bli den närmaste tiden. Far runt land och rike runt som jag vet inte vad. Stockholm var och varannan dag i stort sett. Jo, jag tycker om att resa, jag tycker om att vara föreningsaktiv, men ibland blir det lite mycket på en gång bara. Jag var i Stockholm i torsdags på möte, hemma i Örebro i fredags, men hade då två möten där, men skönt ändå att inte behöva resa.. Stockholm i lördags igen, planering emd Almedalsgruppen, Göteborg igår på styrelsemöte med Knute. Stockholm idag, möte med trafikverket + gruppen för publicitet och påverkan, Västerås imorgon på rundbordssamtal om svenk hörsel. Sen på onsdag bir det Hjo, fredag Göteborg på bidragsmöte, sen vidare till Sthlm på en gång på styrelsemöte fram till på söndag, därefter örebro igen...

Ja, så ser mitt liv ut. Så för er som tycker att jag är okontaktbar just nu, ni har rätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela