Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Miniskskada

Publicerad 2010-06-10 18:19:46 i Allmänt,

Var hos läkaren idag med mitt ömma knä. Har haft ont i snart två månader. När jag var i Indien var jag ute och joggade en dag, trampade snett och vred till ena foten, tänkte inte så mycket mer på det, en stukad fot, det går ju över liksom. Men sen började knät att göra ont, svårt att böja det, är stel och konstig, öm. besökte läkaren idag, konstaterade att minisken troligtvis fått sig en smäll. Skall kontakta sjukgymnasten och blir det inte bättre skall jag in på magnet röntgen och därefter eventuellt operera, men hoppas att det blir bättre med lite sjukgymnastik..

Kommentarer

Postat av: Lickan

Publicerad 2010-06-15 14:17:18

Hej

Aj med ditt knä, vi hoppas du slipper operera, du har ju gjort tillräckligt många op ändå.

Och minst två till i framtiden (ci)... KRAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela