Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tuuung väska

Publicerad 2010-01-22 17:32:58 i Allmänt,

Nu är det färdigpackat och väskan blev tung som bara den, fundera rpå hur många kilo den väger, har ingen badrumsvåg här hemma, men skall kolla om grannen är hemma senare så jag kan låna deras våg 10 minuter för att väga väskan, skulle vara surt om den är överviktig och jag tvingas att böta redan här i Sverige.

Mamma kom hit på förmiddagen idag, vi har inte gjort så mycket mera än att packa up presväskan och hängt upp gardiner. Böir väl att slötitta på tv lite ikväll och sen försöka sova tidigt inför det kommande äventyret.. Dessvärtre ahr jag fått ont i halsen. Var på systemet tidigare idag och köpte whisky, jätteäkligt, men kan nog hjälpa för att bota mitt halsont.

Ne, nu skall jag kolla hur mammas matlagning fungerar och sen blir det lite mat, några telfonsamtal ikväll, försöka väga väskan och sen sängen...

Nästa inläghg blir från indien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela