Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Julstökar i Hjo

Publicerad 2010-12-22 18:33:28 i Allmänt,

Igår eftermiddag åkte jag hem till Hjo. Tåget var rejärt försenat en timma och fyrtio minuter sent från Örebro, men vi kom hem tillsist i alla fall. Idag har jag börjat ståäda och fixa lite, skall fixa kalrt det sista imorgon. Granan är inne nu, men inte klädd än, kan väl inte påstå att vi har så vacker gran i år, men vad skall man göra så mycket snö som de tär ute. Men vi har en äkta gran i alla fall, vilket är det viktigaste för min del..

Höll på att krocka idag, var inne i Hjo med mamma och farmor på förmiddagen. Jag körde och får möte med en bil i en kurva. Bilen får sladd samtidigt som vi möts och hans bakända var nog max 10 cm ifrån min framskärm. Gälle rju at tinte bara kasta sig på bromsen själv heller i denna halka.. Men det gick bra tack och lov..

För övrigt tror ajg att jag håller på att bli galen, funderar starkt på att läsa D-kursen på halvfart till våren samt hösten 2011, innebär i så fall 150 % plugg i vår, se om univeristetet beviljar tolk, i så fall kör jag..

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-12-22 21:21:16

Jag har fått tolk denna termin när jag läst 150 %. Fast har heller aldrig varit ensam tolkanvändare..



Emma Löfgren

Postat av: Heléne

Publicerad 2010-12-23 12:04:26

Du fick det, det var inte illa, då finns det lite hopp i alla fall=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela