Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

God jul

Publicerad 2010-12-24 18:03:39 i Allmänt,

Bild Google


Nu är det jul här i vårt hus julen är kommen hopp trallallala..

Ja, nu är det julafton igen och vi har en vit jul i alla fall, har nog ca 70 cm snö skulle jag tippa på. Var ute på morgoen och skottade av gångarna och garageuppfarten, en timma tog det, så nu har jag fått dagens motion och kan äta julmaten med gott samvete=)

Vi har varit hos farmor och farfar på lunch idag, sen kom morfar och hnas sambo och kollade på Kalle Anka, den vanliga traditionen. Nu skall pappa strax åka och hämta farmor och farfar, vi skall äta och sedan blir det klapputdelning..

Kommentarer

Postat av: Kattie

Publicerad 2010-12-25 19:10:41

God Jul & Gott nytt år!!



Vi ses i sommar!! d;o)



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela