Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Första delen av uppsatsen klar

Publicerad 2010-12-27 18:58:42 i Allmänt,

De sista dagarna har jag fart land och rike runt, inte så ovanligt för att vara mig=)

Juldagen var vi i Grästorp för att besöka mormor. Var sådär, man gör inte så mycket när man åker dit, men plikten kallar. ne, då det var ok, åt lite mat, tog en promenad och sen var det nästan dags att fara hemåt igen.

Gårdagen bjöd på jobb, fungerade bra, faktiskt riktigt roligt att träffa brukaren igen och jobba, var så längsedan sist, men blir ju så när man bor på olika håll i landet. Väglaget var dock kass igår, trodde aldrig att jag skulle lyckas ta mig från Falköping och hem, det hade blåst mycket så vägen var snötäckt. Men hem kom jag..

Idag var jag inne i Hjo och klippte mig på förmiddagen. Tog av ett par cm bara, så lite att det nästan inte syns, men det känns vill jag lova, det var så trassligt i det uppklippta innan, känns mycket bättre och fräschare nu. Och bäst av allt, jag har långt hår igen, efter två CI operationer med rakning av håret är jag väldigt, väldigt stolt över att säga att jag har långt hår=)

Åkte sedan till Tidaholm för att träffa A.H och fixa klart det sista med uppsatsen. Satt hos henens mormor och morfar och pluggade. Så nu är uppsatsen färdig och ivägskickad till oponenterna, så nu finns ingen återvändo. Men det känns bra, hoppas att opponenterna och examinatorn blir nöjda och glada, om drygt två veckor går vi upp=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela