Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

23 årsdagen

Publicerad 2009-10-31 11:14:23 i Allmänt,

I onsdags var det dags för att bli ett år äldre, närmare bestämt 23 år fyllda nu. Inte fy skam att på sin födelsedag vakna upp på hotell, gå ner till restaurangen och äta en hotell frukost, mums… dock fick jag kliva upp väldigt tidigt, skulle med tåget hem till Örebro redan 07,50 och då skulle det ätas frukost, ta sig till stationen och allting innan dess. Men det gick bra och jag kom med tåget.

Hemma i Örbro blev det seminarium och sedan hem för att förbereda till att gästerna skulle komma. Blev att bjuda dem på tacos, tycker att det är bekvämt speciellt då folk har olika allergier, de tar mu då det de själva vill. Fyra personer kom den kvällen, A.H, T.A, M.H och G.S.P var trevligt. Fick fina presenter utav dem, ljus och te, passar ju bra ihop nu i höst. Utav A.H fick jag en hjärncell som var som ett mjukis djur, hon tyckte nog att jag behövde bli smartare =) Jag tål det, tyckte att det var lite kul faktiskt…

Hur känns det då att bli ett år äldre, känns ingenting faktiskt, har ingen ålders noja än. Kanske känns vid 25 ha ha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela