Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

VG på tentan

Publicerad 2009-11-27 19:52:37 i Allmänt,

Idag skulle tenta resultatet komma upp på studentforum. Klasskompisar sa på föreläsningen att de kollat sitt resultat, jag loggade in och kollade gång på gång, men nej, det fanns inget resultat där.. Nervöst, hade jag missat? Samtidigt så hade administrationen rört till det, jag och A.H. hade fått samma tentakod, smart, ne..

Så jag och A.H. gick upp till administrationen och pratade med dem idag, frågade om tentasvaret. Då det varit administrativa probelm så hade de inte lagt upp våra svar ännu. Men vi fick se tentorna och jag fick ett VG, helt ofattbart. Jag svarade inte ens på sista frågan.. Men på fråga 1 fick jag 8 av 10 poäng och på fråga 2 14,5 av 15, så skrev väldigt bra där.. En stor sten föll från mitt hjärta nu, jag slipper omtenta, tjoho..

Kommentarer

Postat av: Ronny

Publicerad 2009-11-27 23:24:46

Grattis! Skönt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela