Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Inställt jobbpass

Publicerad 2009-11-06 15:08:09 i Allmänt,

Ja, de rinde till mina föräldrar från jobbet en timma innan jag skulle gå på idag och berättade att en person i brukarens familejn haft högfeber och varit dålig i magen i flera dagar,så jag fick avgöra själv om jag ville åka till jobbet eller inte. Jag kände inte riktigt för att bli sjuk så jag valde att avstå, behöver ju inte riskera ödet i onödan...

För övrigt så är jag glad och nöjd idag, jag har nog haft lite för mycket i huvudet att ajg helt enkelt glömt bort att man kan söka merkostnadslån från CSN till hjälp för utlandspraktik, kom på det nu på förmiddagen och 8500 extra är ju inte helt fel, så får fylla i pappren nu snart, kila upp med dem till univeristetet så att de stämplar och skriver under dem, och sedan skcika in dem till CSN. Dessutom kommer ju studiemedlet att öka efter årsskiftet, ja med ca 300 kr, men det är mycket pengar för en fattig student=)

Skall för övrigt till Jönköping imorgon, brorsan skulle ner på någon skivmässa i Huskvarna parken, så övriga familjen beslöt sig för att åka med. Blir att använda födelseagspengarna till att köpa ett teleobjektiv till kameran samt att åka till EKO ahllen och se om de ahr några bra resväskor... Någon annan som har tips var man kan köpa bra resväskor till vettiga priser?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela