Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Yes, det här gick ju riktigt bra... =)

Publicerad 2009-03-24 19:40:06 i Allmänt,

Nu är tentan skriven. Första saltentan där man inte fick ha några böcker med till hjälp, utan man var tvungen att kunna allt utantill. Började skriva kl. 8,15 och hade sex timmar på mig. Var lite nervös innan, många hade ju tydligen missat tentan i höstas så det kändes ju inte så bra. Men när jag kröp in i min lilla skrivsal och fick ut tentan så kändes det förvånansvärt bra. Läste frågorna och kom fram till att jag var rätt så säker på alla frågor utom en, som jag är lite osäker på. Vi har dessutom fått gamla tentor att öva på, och några av de frågorna som dök upp nu idag var direkt kopierade från den gamla tentan. Tack läraren, det betyder "gratis" poäng till Heléne.


Efter tentan så följde jag med A till ÖB. Då jag själv vare där igår så blev det dock inte så mycket handlat, men lite sällskap i alla fall. Sedan gick jag ner till stan, köpte en kopp kaffe och sedan var det dags för dagens avslappning, massage. Var hel underbart, borde nog unna mig detta lite oftare tror jag.


Imorgon väntar Marieberg, team sportia öppnar där då och har lite roliga öppningserbjudande. Sedan börjar också nästa kurs på universitetet imorgon. Nya utmaningar väntar, men känner mig taggad nu efter tentan. Nytt hopp igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela