Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ditt och datt

Publicerad 2009-01-08 20:48:24 i Allmänt,

Ja, nu var alla helgerna över och vardagen återgår till det normala igen. Kom tillbaka till Örebro för andra gången i tisdags kväll, och det känns bra. Nu har jag ägnat dagarna åt grupparbete, så det är i princip klart nu, skönt det. Dessutom har teknikern varit här nu idag och fixat med mitt Internet, så nu fungerar det igen, det är dock mycket som krånglar med datorn fortfarande efter system återställningen, blir vansinnig, vet inte vad det beror på, grr.


Annars hade jag måndags - tisdags ett par trevliga dagar i Trollhättan. Var nere och besökte K. vi har inte setts sedan i somras så det var trevligt att träffas igen och diskutera kring allt mellan himmel och jord. Sedan när jag skulle åka tillbaka till Örebro så träffade jag två kompisar från Leksand på tåget. Så det blev en hel del prat, jättetrevligt, helt underbart att träffa er igen.


Sedan har jag också fått klartecken från Önnestad folkhögskola att jag ska dit och föreläsa om Ci den 2 feb, ska bli spännande, är lite långt att resa bara, men det skall nog gå bra tror jag.


Nu är det snart dags att sova, är sedan ledig imorgon om jag inte blir inringd från jobbet, men just nu så känner jag mest för att vara hemma, plugga lite, städa bort julen och så, men vi får se vad som händer som sagt. Är lite besviken över att den nya Wallander filmen Hämnden som har premiär imorgon inte är textad. Hade så gärna vilja se den, men är ju omöjligt utan text...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela