Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Julklappsshopping

Publicerad 2009-12-12 20:35:43 i Allmänt,

Idag har jag varit i Jönköping och handlat julklappar. Var nere tillsamamns emd familjen. blev massa olika ställen vi skulle till. Netto, A6, Lidl, Jula, Plantagen, ÖB, ja som sagt det blev en hel del olika ställen. Men köpte den sista julklappen till brorsan nu i alla fall, så nu är det klart, känns bra. Skall bara köpa något till farmor och farfar också, sen får det vara bra.

Gjorde en investering till mig själv idag också, ett nytt pennfack med pennor. Mitt gamla har kommit bort, kan inte fatta var det har tagit vägen.. men sörjer det verkligen,hade många fina och bra pennor där i. Och upptäckte att det är allt annat än billigt att köpa nya..

För övrigt så ser jag fram mot en spännande vecka på universitetet nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela