Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

När två personer tänker samma

Publicerad 2009-04-06 18:36:06 i Allmänt,

Lite läskigt det där med grupparbeten när man är två stycken i en grupp och man inte behöver säga någonting egentligen, jag och min gruppkompis A.H. tänker i stort sett samma ändå. Väldigt lustigt, men det händer att hon säger och jag tecknar precis samma sak, samtidigt. Hade det hänt någon gång då och då hade det väl inte varit så lustigt, men det händer varje dag för oss. Ja, bekvämt är det i alla fall, man behöver ju inte prata så mycket =)


Helgen i Lund har jag överlevt, dock med en förkylning som följd. Inte så jätteallvarligt, men lite för dålig för att sticka iväg på spinning i alla fall.


För övrigt så fick jag min deklaration idag, fick tillbaka så det känns bra. Ne, nu skall jag plugga lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela