Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tränings värk

Publicerad 2008-09-05 07:21:50 i Allmänt,

Ja det känns ju att man har tränat i alla fall. Träningsvärk i så väl armar som mage och rygg, benen har klarat sig denna gång i alla fall, konstigt, men bra =) Men samtidigt tycker ajg om känslan av att verkligen känna att man gjort något, och speciellt nu när jag ska sitta inne hela helgen på möten är det skönt att ha fått sig en riktig träning innan. Vad har jag då tränat? Jo spinning i tisdags, kick boxning i onsdags, och step igår. På tal om kick boxning, där behöver man vara jämna par egentligen, och jag har ingen att boxas med, någon annan som är nybörjare och har lust att haka på?


Annars ska jag göra mig i ordning nu för att sedan gå till optikern, se om det blir nya glasögon eller vad som händer. Tror att det blir en promenad ner till stan nu på morgonen, skönt att få lite frisk luft i alla fall...

Kommentarer

Postat av: Sarah

Publicerad 2008-09-24 16:35:09

Hej! Jag hittade din blogg och jag tränar gärna ki-box så du vet. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela