Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Kan man klona sig själv?

Publicerad 2008-09-08 20:34:36 i Allmänt,

att bli dubbelbokad är jobbigt, hmm, vet inte riktigt hur jag ska lösa det här. Det hela gäller grupparbete och nollningsaktivitet på torsdag eftermiddag. Skulle nog vara rätt bra att jag är med på stadsvandringen med de nya eleverna, med tanke på att jag är den enda faddern inom vår sektion som kan teckenspråk. Ja, ja, det blir att se om jag kan få tolk till nollningen själv, i så fall ska jag prata lite snällt med gruppen som jag ska skriva arbetet med och se om vi kan sluta lite tidigare så jag hinner med båda delar. tror å andra sidan inte att grupparbetet bör ta så lång tid, att skriva 2-3 A 4 sidor bör gå rätt smidigt om alla hjälps åt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela