Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Intensivt

Publicerad 2008-09-24 19:23:28 i Allmänt,

Nu är det intensivt med studier och allt minst sagt, det är massa att göra och tiden räcker inte riktigt till även om man typ pluggar dygnet runt. men om man kollar i schemat framöver så ser det lugnare ut i slutet på nästa vecka. Så är väl bara att ta några långa djupa andetag och stå ut i en vecka. Idag har jag ägnat 8 timmar i ren pluggtid, och då är det rent tid, inte raster inräknade i det. Och det kommer nog bli en timma till innan sängdags tror jag...

Ja annars tror jag farfar skulle ringa ikväll, så väntar på det, ska också ringa morbror sen och berätta att mitt bord kommit till Tibro nu, så han och morfar+ hans sambo får komma upp med det nästa vecka. Ska bli trevligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela