Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Aj då, det blev fel..

Publicerad 2008-09-25 08:14:48 i Allmänt,

Vi har inlämningsuppgift till idag, satt och skrev massor igår i en klasskompis dator, men sedan när det skulle mailas ut för redigering gick något fel. Fel dokumnet skickades, så det var inte det sista som gick ut till gruppen. Vi har tre timmar grupparbete nu på morgone, får se om vi ändrar arbetet och lämnar in det som egentligen skulle lämnas eller om vi lämnar i det andra ändå. Personligen hoppas jag att  vi ändrar, annars har jag jobbat länge och hårt helt i onödan, men ja, ja det återstår att se. Ska ner till universitetet nu....  Ja ja, kör hårt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela