Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Brorsan fyller år

Publicerad 2008-05-02 14:47:54 i Allmänt,

Oj de var ett tag sen jag var inne här minst sagt, tiden har helt enkelt inte riktigt räkt till.. Har varlit en intensiv vecka, men rolig också...

Det började emd att jag förra veckan åkte ner till Mullsjö på årsmöte med DBU; vi från UH hade fått inbjudan med rätt att närvara under deras möte. Så blev en halv lördag och en söndag i Mullsjö, var trevligt att komma ut och åka lite..

Väl tillbka hemma så hade jag besöka av en kompis från Leksand som ska söka tlk utbildning i Örebro. Hon var kvar fram till i tisdags och det var verkligen jätteskoj med lite besök. Håller nu bara tummarna för att hon kommer in på sin utbildning också...

Sen har det varit lite pluggande och så, fårtroligtvis även ut min omtenta nu inästa vecka, känner mig faktiskt riktigt motiverad för att göra den, så får hoppas att det går bra och att betyget sedan blir godkänt också...

Just nu är jag hemma i Hjo, kom hit i onsdagskväll. Inte varit hemma sedan efter påsk så det var ett tag sedan, skönt att komma hem lite nu igen.. Åker dels hem med anledning av långledigheten, men också för att brorsan blev 19 år igår, så vi skall fira honom nu imorgon tillsammans med några släktingar.

Hade hoppas får fint väder nu i helgen, ville ut och cykla, men regnet öser ner, så känns inte så motiverande att gå ut. Men hoppas på bättre väder imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela