Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ska man dra till skogs?

Publicerad 2008-07-21 16:47:53 i Allmänt,

Funderar på att åka iväg och plocka kantareller ikväll, är ju så gott att ha i frysen sen i vinter.. Farmor och farfar har lovat att följa med mig, snällt av dem..

Ananrs har dagen ägnats åt långpromenad, 8,5 km blev det innan jag kom hem, inte så illa. Och sen blev det lunch hos farmor och farfar, trevligt... I eftermiddag blev det ett besök hos farmors syster. Farfar skulle klippa gräset och jag och farmor bara följa med och fika. Men farfar blev trött, så jag tog över gräsklippningen och lyckades på detta sätt tjäna 100 kr, inte illa det, lätt förtjänta pengar dessutom =)

Nu skall jag förbereda lite inför morgondagens jobb...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-07-23 14:32:30

Men det är ju så tort i markerna... men nåra kantareller kanske går att hitta. Annars är det rätt skönt att bara vara ute och gå ändå.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela