Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Hämta hem cykel...

Publicerad 2008-07-31 16:05:11 i Allmänt,

Sitter här och funderar på om jag skall hämta hem min cykel från Hjo. Den har stått där inne i snart två veckor i min morbrors garage. Cyklade in till jobbet på lördagen för snart två veckor sen, efter det har det inte blivit tillfälle att hämta hem den igen... Men får nog göra det ikväll. Har nästan lyckats att tvinga med pappa och cykla också, skönt att inte behöva cykla ensam liksom..

Annars är det bara jobb och åter jobb på schemat. Har gått jättebra, så skall väl inte klaga, men börjar känna att man snart behöver lite ledigt också. Har gått i 120 km timmen hela sommaren nu. Men som sagt har bara 8 dagar kvar nu som jag vet, varav 2 är som assistent och 6 dagar som montör på Fagerhult... Efter det skall jag bara njuta av ledigheten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela