Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Julmarkand och pepparkakshus

Publicerad 2008-12-14 20:51:53 i Allmänt,

I eftermiddag har jag och A varit i Wadköping på julmarknad. Det var trevligt. Fick en liten promenad och sen kolla på lite handtillverkade saker där nere, känner mig kulturell =)


Efter julmarknaden blev det en sväng till Coop och ÖB innan ag och A tog bussen hem till mig. Käkade lite och sen fixade inför grupparbetet. Gick snabbt och bra. Nu ikväll hade jag tänkt att fixa pepparkakshus, men två delar gick sönder, så det blev inget hus =(  får se, kanske köper ett nytt imorgon och gör ett nytt försök.


Kvällen har annars varit lugn, fixat lite här hemma...


En liten bild från Wadköping kan jag lägga in också

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela