Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Gnällig

Publicerad 2008-08-29 12:36:51 i Allmänt,

Nu är jag allmänt gnällig, men ibland måste man få vara det också.


Morgongen började med att jag klev upp strax innan halv sju, åt frukost, gjorde mig inordning för att sedan åka ner till sjukhuset, öronmottagningen där på deras jourtid. Var nere kl. 8, fick vänta en stund, träffade sedan en läkare som inte kunde förstå varför jag har så ont. Blev skickad att ta blodprov, vilket gick rätt snabbt, men de tog 4-5 rör, så aj, aj. Gick sedan och tog en fika medan jag väntade på svaren av proverna. Kom upp satte mig i väntrummet och en sköterska kom fram och sa att jag ska komma tillbaka på måndag för att få svar på proverna, samt träffa en annan läkare. Ja ja, blir inte billigt det här, 250 kr för varje besök, grr...


Gick sedan för att hämta hyrbilen som vi ska ha nu i eftermiddag. Då ville de ha 1800 i depositions avgift, hmm, bara att betala det med. Frågade också så att det är ok att både jag och M kör nu i helgen. Men det var det ju inte, vi hade bara anmält en förare och dessutom ansåg de att M var för ung och haft kortet för kort tid. Löjligt, har man körkort så har man ju liksom. Så nu får jag köra alla milen själv. Gillar visserligen att köra bil, men inte med huvudvärken som jag har nu.  


Gick sedan till ÖB för att köpa en mixer, då var de slut. Väl hemma igen började jag packa och fixa lunch. Farmor ringde också, pratade med henne en stund, var trevligt..


Nu tänkte jag vila 20 minuter, sen hoppa in i duschen..

Kommentarer

Postat av: XONX

Publicerad 2008-08-29 12:46:10

Hejsan!

Besök gärna min blogg.

Min förra (XON) blev hackad och gjorde nu en ny.

Jag gör headers, smycken mm.

Jag hjälper även till vid tekniska problem

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela