Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Karlskoga resa

Publicerad 2008-04-09 19:30:28 i Allmänt,

Idag har jag styrt kosan västerut, närmare besämt till Karlskoga. Var där och besökte en klasskompis för att plugga. Så värst mycket pluggande blev det väl inte, men trevligt att komma ut och se sig om lite ändå. Dessutom hade hon en jättesöt liten hundvalp=)

Försökt att plugga lite ikväll istället, halvhjärtat försök, har inte riktigt motivationen för det som vi läser nu känner jag, får hoppas att det blir bättre med tiden.. Men fick veta idag att ett projektarbete som tillhörde den förra kursen har blivit godkänt i alla fall, härligt, så nu är det bara hemtentan kvar som läraren ska godkänna...

Har även fått min deklaration idag, fick tillbaka så är så nöjd=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela