Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

En häktisk helg

Publicerad 2008-04-14 11:05:21 i Allmänt,

I helgen har jag varit nere i Skåne, närmare bestämt Lund på årsmöte med UH, Unga Hörselskadade. Helgen har varit kanonrolig, men häktiskt, det enda som man inte gör är att sova=) så känner att jag har en viss sömnbrist just nu...


Dessutom så bodde vi på ett vandrarhem som såg ut som ett tåg, eller rättare sagt, det var ett gammalt tåg, vilket betyder att man sov i en tåg kabin och tre personer i en sådan är trångt jag lovar. Tur att man slapp att sova längst upp i alla fall, hade fått panik...


Nu har jag också kommit in i styrelsen i UH, och ska jobba där i två år, ska bli spännande att se hur det blir...


Ne nu ska jag göra mig i ordning för att dra till Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela