Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

27 år

Publicerad 2013-10-28 16:35:01 i Allmänt,

Ett år äldre, ett år klokare och visare. Ingen större åldersnoja än, mer ett konstaterande att man blivit ytterligare ett år äldre. Dagen firas med jobb, en rätt slapp dag mest kollat mail, sedan har jag blivit med extrajobb idag på elevkollektiv, får väl dock ta det lite lugnt, var ju inte längesedan jag var sjukskriven, men någon kväll eller helg ibland är ju inte fel, ger ju lite extra klirr i kassan i alla fall=) 
 
Har firat fördelsedagen med en stor chockladkaka på 100 g, tyckte att det var bättre än tårta=) Är höstlov nu så ingen ridning ikväll, istället skall jag fira med ett spinningpass på Friskis, måste ju hålla sig i form när man blir äldre ha ha=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela