Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Njursten

Publicerad 2013-03-30 17:32:00 i Allmänt,

Bästa "Sten"! Jag önskar att ta ut skilsmässa med med anledning till det personliga lidande du utsätter mig för. Den smärta du orsakar är inget skön och jag se bättre saker för mig än att sitta på akuten. "Sten" vi kanske ses på en grusgång eller så, men håll dig borta från mina njurar är du snäll. Ja njursten gör ont ja.....
 
Hade ett släng av njursten tidigare  i veckan. Blev en lång tisdagskväll på akuten med mycket väntan och lite prover. Därefter hem och sova, in på onsdagen och röntga. Konstaterades att njurstenen kommit ut av sig själv, men av proverna att döma och smärtan som jag haft så var det just njursten som jag lidit av.. Ja, ja, nu är jag den erfarenheten rikare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela