Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Arbetsintervju

Publicerad 2009-05-06 07:23:09 i Allmänt,

Igår var jag på min arbetsintervju för sommarjobbet inom socialpsykiatrin. Det blir nog inget jobb där för min del tror jag inte, men nu har jag varit på intervjun och fått en ärlig chans i alla fall. Det var till och med jag själv som sa att jag kanske inte är den mest lämpliga för detta jobb. De berättade om verksamheten som i sig lät trevlig. Men sedan när vi gick vidare framkom det att arbetet kräver en hel del telefonkontakt, och där blir det ju problem för min del.


Jag börjar också fundera över huruvida jag skall jobba spå mycket i sommar. Jag har ju min CI operation och rehabiliteringen efter denna, så egentligen om jag skall vara ärlig mot mig själv så skulle det vara bättre att gå sjukskriven. Men som alla vet så är jag grymt rastlös och skulle nog klättra på väggarna efter en vecka ungefär. Jag skall nu ner och prata med FK idag tänkte jag för att kolla upp alternativet.


Igår blev också vårt projektarbete klart, så nu är det inlämnat, underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela