Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Seriös morgon

Publicerad 2009-03-02 08:34:10 i Allmänt,

Jo då, idag är jag verkligen seriös det vill jag påstå. Klev upp strax efter kl. 6, satte till en bröddeg, åt frukost, började tvätta, bakade ut brödet och nu är den första plåten inne i ugnen. Har också påbörjat städning här nu idag, men tänkte klara av bakningen först, sen städa lite... Skall sedan vara seriös med lunchen också tänkte jag, blir köttgryta med potatis idag.

Sedan i eftermiddag blir det föreläsning nere på universitetet, kanske inte så jätte jippi, men ändå. Sedan blir det en tur ner till stan på Friskis och Sverris jubileum på Comventrum. Känns lite fel plats att träna där, men det skallbli spänannde i alla fall... ne nu skall jag kolla mina frallor i ugnen, känner att det luktar bröd nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela