Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Salstentan och CI

Publicerad 2009-02-09 21:30:25 i Allmänt,

Jippi, jag klarade saltentan, det känns verkligen underbart, är helt överlyckligt. Trodde nästan att jag skulle missa, men det gick vägen. Var nere på universitetet på förmiddagen, hade kontaktlärarskap och sedan var jag och A på teckenspråks lunch. Vi var en liten nätt skara deltagare idag, men det var trevligt och bra ändå.


Sedan efter lunch gick jag upp och hämtade ut min tenta och som sagt, den var godkänd, skönt, skönt. Sedan gick jag hem, fikade och fixade lite här hemma och åkte sedan ner för att träna spinning. Underbart med träning, så skönt. Men när jag kom hem och skulle använda mitt CI så fungerade det inte alls, bara brusar. Får åka ner till hörcentralen imorgon och försöka fixa det. Dock tvivlar jag på att de kan lösa det här, men kan ju alltid hoppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela