Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Plugg, träning och jobb

Publicerad 2009-02-22 07:43:33 i Allmänt,

Nu har man jobbat tre dagar igen och ser just nu fram mot en dag ledigt innan veckan med studier och allt vad det innebär drar igång igen. Denna veckan har både varit lugn och intensiv på samma gång. Pluggade endast i måndags, då när vi hade vårt korta seminarium, sen har jag varit ledig. Eller ja, ledig och ledig. I tisdags planerade jag och G inför "Att höra" helgen, UH: s kurshelg som är om två veckor. Tyckte att vi hade så bra koll på det, men sen dyker problem efter problem upp, inte alls bra. Sen i onsdags lämnade jag in min hemtenta, får hoppas att det går bra, får nog svaret den 16 mars skulle jag tro, så det är ett tag dit. Under veckan har jag också tränat en del, eller ja, till att börja med i alla fall. Spinning i måndags, skivstång i tisdags och sen spinning i onsdags igen, plus några långa promenader gjorde att jag hade en jäkla träningsvärk i torsdags. Men samtidigt var det underbart att känna att man gjort något, och sen torsdag-lördag när jag har jobbat, ja då blir det inte mycket motion, nästan noll.


Nu skall jag äta frukost, sen in till Hjo en sväng med familjen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela