Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Klippning

Publicerad 2009-02-28 11:15:46 i Allmänt,

Nu på morgonen har jag varit i Hjo och klippt mig. Även om jag bott i Örebro i dryga året så har jag ändå kvar frisören i Hjo, fråga mig egentligen inte varför, hon är förvisso bra och trevlig, men det finns ju garanterat bra frisörer i Örebro också. Men blev i alla fall nöjd med klippningen även denna gång.


Sedan blev det en sväng till Hem och Hobby, köpte nya köksgardiner. Skall bara sy dem sen också och har inte symaskin själv, så får fixa till det sen vid påsk eller något tänkte jag.


Nu skall jag fixa mig i ordning för årsmötet och sedan bowling ikväll. Försöka hinna äta lite lunch också innan årsmötet... Får se hur det går att bowla ikväll sen då, är ju inte så duktig på bowling direkt, men det kan vara skoj ändå =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela