Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Helg i Örebro

Publicerad 2009-12-05 12:44:19 i Allmänt,

Ja, det är sant, är faktiskt kvar i Örebro nu i helgen, är nästan imponerad själv över det ha ha.. Räknade ut att ajg varit kvar i örebro två helger i höst, en av dem var dövas dag, och den andra var precis innan tentan då jag var hemma och pluggade. men upptäcker att det faktiskt kan vara riktigt skönt emd en hemma helg också.

Nu på förmiddagen har jag varit nere och styrektränat, var dör redan då de öppnad e9,30 var skönt då de tinte var så mycket folk där då..

Sen hem, ätit lunch, skall diska nu och sedan plugga opch städa lite. Har sedan tvättid kl 15 ockå. Blir at tuippdattera bloggen sen igen, skall nämöigen julpynta nu, så blir att lägga upp bilder sen på resultatet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela