Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ullared har varit mitt nandra hem dennna vecka

Publicerad 2008-10-31 19:41:56 i Allmänt,

Denna vecka är typ det enda jag gjort att res fram och tillbaka. Hem till Hjo i måndags, hemma i tisdags här i Hjo. Sen till Ullared med jobbet i onsdags, jobbade igår i Falköping och sen idag har jag varit i Ullared med familjen. Så kort sagt jag har blivit ett par tusenlappar fattigare denna vecka, samtidigt har jag fått väldigt mycket för pengarna.


Men i onsdags blev det inte så mycket handlat, mest stumpor och sådant halvtråkigt. Sen idag vaknade vi innan kl. 04. Ullared öppnar kl 7 denna vecka och D ville egentligen vara nere till det. Men när vi vaknade var det strömlöst, snöade ute och var lite halv vinter. Vi fick i oss frukost i alla fall och kom iväg. Väglaget var väl sådär, så fick ta det lugnt. Och sen stanna och fika utan något att dricka, lite svårt att brygga kaffe eller värma te vatten utan el. Men, men blev en sväng till dricka automaten där nere sen istället.


Handlade sedan lite saker, adventljusstake, jeans, några tröjor, lite schampo, duschcrème och sådant bra och ha saker. Så är nöjd. Blir att sova tidigt sen ikväll, jobbar imorgon igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela