Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tenten är nästan klar

Publicerad 2008-10-26 15:07:35 i Allmänt,

Helgen har bestått i att skriva tenta, det är det enda jag gjort i stort sett. Men nu är den så gott som klar, vilket är helt underbart. Har läst igenom den säkert 75 gånger och känner mig rätt så nöjd. Skall låta det vila till imorgon bitti nu, läsa en till gång och sedan lämna in den.


Tänkte åka ner till stan nu om en stund, träna spinning. Känner att jag behöver ägna mig åt någon fysisk aktivitet nu eter allt stillasittande i samband med tenta skrivningen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela