Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Tacos är gott

Publicerad 2008-10-02 11:39:56 i Allmänt,

Hade det trevligt här igår kväll med taco kväll, var trevligt och bra, sitta oich prata bort några timmar emd vänner är aldrig fel..

Idag har jag varit nere på universitetet och haft handledning med studiegruppen. Det gick bra och de uppgifterna vi gjort hittills fick vi beröm för, så det kändes skönt. Dessutom sa läraren att delkurs ett är hårdare än delkurs två vilket också kändes väldigt skönt att höra. Har varit mycket nu den sista tiden, puu... Men nästa vecka är det massa litteratur som ska läsas också, men känner mig ändå motiverad, bra så längge det håller i =)

Nu blir det snart att äta lunch, rester från tacosen igår, sen blir det plugg i eftermiddag, läsa, läsa, läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela