Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Simma är skönt

Publicerad 2008-10-01 17:10:56 i Allmänt,

Förmiddagen tillbringades på universitetet, möte med handikappsamordnaren och två personer från BSR vår instution, och sedan var det dags för seminarium. Inte för att vi var så speciellt diskussionssugna nu idag, men vi tog oss igenom det i alla fall även och diskussionen ibland halkade in på helt andra ämna än univeristetet.... exemplelvis var det många som tyckte att de tvar toligt att diksutera tsp, vilket för visso kan vara intressant, men ja ja...

Hade med lunchlåda, käkade och sedan stack iväg och simmade. ÖBO har erbjudande där man kan få gå och simma en hel månad för endast 99 kr, billigt och bra tyckrte jag. Så köpte ett kort idag, så en månad framåt tänkte jag försöka ta mig iväg och simma så pass ofta som det bara går. är skönt att röra på sig också.

Sedfan blev det hem och städa lite snabbt. Så nu är det hyfsat rent och fint i alla fall... Ska börja förbereda maten nu, sen kommer M och T om drygt en timma och vi ska äta tacos, ska bli trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela