Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Det går runt, runt, runt

Publicerad 2008-10-16 20:34:33 i Allmänt,

Har varit så fruktansvärt yr de sista dagrarna, vad kan detta bero på? Hur som helst ringde jag läkaren på öron mottagningen på morgonen, och fick komma ner. De undersökte massvis kring CI: t och gjorde ett hörseltest, med ett resultat som inte var allt för bra, hade 0 % på tal uppfattningen *suck*


Men, men något fel hittad de inte, som vanligt, men imorgon fick jag en akuttid för skallröntgen. Känns lite nervöst, men ska nog gå bra. Ska gå och lägga mig nu snart, sen hoppas att jag tar mig upp ur sängen och iväg imorgon bitti. Kan vara en rätt lång process just det där med att ta sig upp och iväg...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-10-16 20:36:44

Hej :)

hoppas allt är bra

tänkte tipsa om att jag har 2 tävlingar



En te tävling och en tävling där jag lottar ut 2 biobiljetter.

hoppas du vill vara med.



www.enlitentax.blogg.se

Postat av: Fia

Publicerad 2008-10-16 20:37:22

Låter inge vidare hoppas dom hittar orsaken och att du blir bättre!

Postat av: Gudrun

Publicerad 2008-10-17 17:13:51

Jag gjorde skallröntgen i somras när jag hade som mest yrselattacker. Riktigt läskigt. Tyckte inte om den maskinen.



kramar om



Ses imorgon morgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela