Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Besök i Gbg och nu hemtenta

Publicerad 2008-10-24 19:09:17 i Allmänt,

Full rulle är vad det varit denna vecka. I onsdags var jag nere i Göteborg hos CI -teamet. Först på vägen ner var tåget försenat av en rolig anledning, det hade blåst ner löv på spåren så de var hala, därav var vi tvingade att dra ner hastigheten, låter nästan lite kul eller hur? =)


Men väl framme vid centralen bytte jag till spårvagn. Nästa problem, vid Wavrinskys plats var det stopp, det hade hänt något vid Medicinaregatan, så var bara att hoppa av och promenera. Skönt att det vara var två stationer kvar, en liten promenad kan ju vara skönt det också.


Sedan träffade jag kirurgen som opererat mitt CI ifjol. Hon kände och kollade lite och tyckte att magneten kändes väldigt ytlig. De befarar att den kan ha åkt ur sitt läge, och det kan bli en ny operation. Träffade sedan två olika audionomer, först en som gjorde tester, hörselprov, resultatet var väl inget vidare, och sen en som programmerade om processorn. Nu avvaktar jag lite smånervöst besked om det blir att operera om eller vad som händer. Sen är ju frågan vill jag operera om? Har inte bestämt mig för detta än. Får väl avvakta och se vad Göteborg säger först.


Idag har jag fått hemtenta. Hoppas att det går bra. Har suttit här idag och fått gjort en hel del måste jag säga. Behöver imorgon bara sätta mig och läsa lite RÅ- fall och JO - fall och sådant för att koppla. Men känner mig laddad i alla fall, skönt det..

Kommentarer

Postat av: Marina

Publicerad 2008-10-24 20:36:14

Hoppas det går bra för dig......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela