Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Trött, men glad ändå

Publicerad 2008-05-09 16:33:52 i Allmänt,

Ja nu var det fredag igen, är rätt trött och lite halvstressad, men glad ändå. Fick omtentan idag, och har kommit en bra bit med den nu i eftermiddag, så känns jätteskönt. Dessutom fick vi några dagar mer på oss än vad jag räknat med, och det kändes ju inte fel det heller.

Ikväll kommer familjen upp igen, de har varit här ganska ofta nu den sista tiden. Men skoj också. Pappa ska cykla imorgon här i Örebro, och de tyckte att det kunde vara skönt att sova här så innan. Men ajälv ska jag inte vgara hemma i helgen. Skall och planera inför de lägren som jag skall jobba på i sommar, skall bli skoj... Någon som har bra förslagg på lägeraktiviteter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela