Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Ny frisyr

Publicerad 2008-05-16 18:19:48 i Allmänt,

Ja nu har man äntligen varit hos frissan och fått lite ordning på håret i alla fall. Vet inte hur den människan som skulle föreställa frisör i Göteborg klippte mig för två månader sedan. Har i alla fall haft väldigt etapp klippt hår i två månader, hade nog minst 37 olika längder på det, men nu ser det bättre ut..


Dessutom så har jag jobbat med min omtenta idag, så nu är den i stort sett klar, känns underbart minst sagt, så himla skönt är det att slippa att tänka på den mera...


Imorgon blir det dock att sätta sig med projektarbetet, grupparbete och fixa klart det sista där, men skönt att det börjar ta på arbetet nu..


Ha en trevlig helg där ute...

Kommentarer

Postat av: Jessi

Publicerad 2008-05-16 18:22:56

kul med ny frisyr :)
Lägg gärna ut en bild!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela