Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Sista rycket....

Publicerad 2008-08-09 07:56:30 i Allmänt,

Sista dagen med jobb nu idag, sen blir det sommarledigt. Gud vad härligt det skall bli. Har trivts kanonbra med jobben i sommar, så skall inte klaga så sett, men man behöver lite ledigt och bara vara hemma och slöa också.


Imorgon bär det av upp till Örebro, behöver kolla om lägenheten står kvar, tömma brevlådan, klippa av gräsmattan osv. Sen imorgon kväll skall jag träffa en klasskompis från Universitetet, käka lite, sitta och snacka lite och så, skall bli trevligt.


Ja det är väl vad som händer i mitt liv de kommande dagara...

Kommentarer

Postat av: Åsa

Publicerad 2008-08-09 08:21:40

Skönt att ha lite ledigt snart då!

Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela