Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

Nollningen

Publicerad 2008-08-27 15:49:02 i Allmänt,

Kom tillbaka till Örebro i måndags kväll, rätt skönt att vara tillbaka nu fastiskt måste jag säga. Men denna vecka är det fullt upp med nollningen och allt. Känner mig redan väldigt trött även om det knappast dragit igång än egentligen.


Igår klev jag upp tidigt, stack iväg på ett morgon pass med spinning på Friskis, jättebra start på dagen faktiskt. Sen blev det hem och städa, städa, städa, städa hela förmiddagen här i lägenheten. Men vad rent och fint det blev. Sen bara käka lunch och iväg till universitetet på träff med nollnings faddrar. Gick igenom lite info där. Och sen blev det en sväng till stan, köpte paraply, en tröja., plattång och vinflaska. Sen hem igen.


Åt en stressad måltid bestående av soppa innan jag stack iväg till universitetet igen. Nu var det fest med faddrarna som gällde. Var hyfsat trevligt, där några timmar och sen hem igen.


Idag klev jag upp halv sju, tvättade några maskiner med tvätt och sen iväg till universitetet. På min promenad dit hittade jag en lite förvirrad första års elev som undrade var universitetet låg, jag som hade min fadder tröja på var ju lätt att känna igen, så rätt person att fråga i alla fall =) Så fick sällskap på min promenad dit idag, trevligt, trevligt =)


Väl där så guidade jag nollor, och registrerade mig själv inför den kommande terminen. Träffade sedan en gammal klasskompis och hennes kompisar, så blev sittande där och tjatade bort en stund. Alltid lika trevligt att göra så =)


Hem igen, vila lite. Har så ont vid CI:t igen att jag bara blir slö och på dåligt humör. Blir ju inte bättre av att jag inte lyckas få tag på läkarna... Grr....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela