Heléne

En liten blogg som handlar om ingenting, utan mest om det jag för stunden har lust att skriva ned...

I Hjo igen

Publicerad 2008-08-20 17:25:26 i Allmänt,

Hemma i Hjo igen. känns som jag inte gjort annat än köra bil det sista ett och ett halvt dygnet.

På morgonen åkte jag ner till stan, gick till USÖ och köpte batterier. Gick på ett möte, och sedan tog en sväng på stan och fixade födelsedagsprensent till mamma, får hoppas att hon blir glad för den. Åkte sedan hem, fixade lunch, skickade några mail och åkte och skängde trädgårdsavfall. Sedan var det dags att packa bilen och bege sig hemåt igen. Så kom nyss innanför dörren...

Kvällen blir ananrs lugnn, en promenad tänkte jag men för överigt händer det inte så mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nellie86

Hej. Vad skoj att ni hittat in på min blogg. Här kan ni läsa om smått och stort, ditt och datt som händer i mitt liv...

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela